Followers

Sunday, March 16, 2014

Nothing..

Bimillahirrahmanirrahim..
Memang lama tak mengupdate sebarang entri..
Sibuk + x de mood dan sebagainya.
Manusia memang tak boleh lari dari masalah..dan macam mana kita sebagai manusia menghadapi masalah tersebut..
Adakah secara tenang atau main redah je..
Ok..full stop..
Malam ni baru sampai kat rumah..Balik ke Perak melawat ayah tersayang..
Tak berapa sihat tapi tak nak mengaku tak sihat..Nak orang tengok dia sebagai sihat sahaja..
Agaknya memang ini sikap orang yang sudah berumur..Mungkin..
Semoga ayah sembuh cepat..Lagipun dah tak lama ayah nak bersara..
Sape sayang ayah dia angkat tangan...SAYA!!!!
Selamat malam..

No comments:

Post a Comment