Followers

Wednesday, February 12, 2014

Little Adam..

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni di awal pagi bermula dengan sakit perut..'ceri-beri'..Food Poisoning.Bermula malam tadi dengan sakit perut, ceri-beri, loya dan pening macam nak termuntah tu..
Pastu Adam pon dengan sukarela nak sapu minyak kat perut Umi. Umi dah lembik..Kejut jugak Umi suruh bangun makan ubat..Dah macam Umi selalu buat kat Adam pulak. Memang bdk2 ni cepat belajr dari apa yang diorang tengok.
Bangun esoknya..kejutlah Adam nak hantar kat pengasuh..Dengan mata masih tertutup die duduk dan tanya..Umi sakit perut lagi tak..Oh anak..Cam nak nangis je rasa.Dah tua aku ni rupeya..Anak leh tanya camtu dah kat umi die ni..So i muah..muah..n hug..hug la little Adam tu..

so..as mother..jom kita ajar yang baik-bik je pada anak kita..so that nanti dia akan buat yang baik2 je pada kita..InsyaAllah..(Yang dia tgk orang lain buat tu payah jugak nak halang..Doa bebanyak y baik2..)

No comments:

Post a Comment