Followers

Sunday, January 19, 2014

Kemas-kemas

Assalamualaikum..

Malam ni jenguk sekejap blog yang lebih dari bersawang ni. Memang betul susah nak tumpu dua tiga perkara dalam satu masa.
Sekarang ni menemani Adam tengok Tom and Jerry. Mula-mula Pudin yang meneman, last2 tidur dah. Kesiankan Adam umi pun terpaksa ngadap kartun jugak. So sambil2 leh update skit blog ni.
Tadi lepas maghrib kemas-kemas sikit almari baju Adam dan Zara. Ai..banyak pulak baju anak-anak umi ni. Baru2 ni masa banjir kat Kemaman n Kuantan dah derma banyak jugak baju tapi tak sangka masih banyak baju. Buat2 lupe plak kan kite ni..Dah berapa kali ulang alik GM Klang tu. Beli untuk bisnes beli jugak untuk anak-anak. Topup balik baju. HEhe..
Baru perasan baju Adam banyak betul berunsurkan sport. Dah abahnya minat sukan dengan anak-anak sekali dia nak sukankan. Adik pulak lebih banyak legging ngan tshirt & blouse.
Sikit masa lagi rasanya kena beli almari lain untuk asing baju anak-anak. InsyaAllah.
Cuci mata jap tengok almari baju budak ni.






Ok kan..Adam dengan Upin Ipinya pastu Zara dengan princessnye..Jom berangan cepat.
Gambar ni dari Mudah.my.

No comments:

Post a Comment